Virtuális alközpont

A virtuális IP telefonközpont a hagyományos fizikai telefonközpont kiváltására alkalmas korszerű megoldás. Kiválóan alkalmas a távmunkában (home-office) és az irodában dolgozó munkatársak telefonos igényeinek együttes kielégítésére. Egyszeri beruházás nélkül biztosítja a rugalmasan bővíthető hibrid (home-office és irodai) működést. A telefonvonalak és mellékek webes felületen egyszerűen menedzselhetők, kezelésükhöz nem szükséges informatikai szaktudás.

A virtuális alközpont előnyei

  • Távmunka (home-office) és irodai munkavégzés támogatása
  • Könnyen kezelhető webes kezelőfelület
  • Nincs egyszeri beruházási költség
  • Híváscsoportok és mellékek egyszerű menedzselése
  • Költséghatékony megoldás
  • Kimenő (pl. emeltdíjas, külföldi) hívások korlátozhatók
  • Funkciók

  • Működés felhőszolgáltatásként
  • Home-office támogatása
  • Webes kezelőfelület
  • Ingyenes beszélgetés mellékek között
  • Több telephely integrálható
  • Másodperc alapú hívás
  • Hívásirányok tiltása (emeltdíjas, külföldi)
  • IVR hangmenü
  • Softphone
  • Hívásátvétel
  • Hívásvárakoztatás, hívástartás
  • Átirányítás mellékre vagy külső számra
  • Naptár modul – időfüggő hívásirányítás
  • Hívócsoportok és jogosultságok kialakítása
  • Csengetési csoportok és csengetés-vándorlás
  • Kiknek ajánljuk?

    Az IP virtuális telefonközpont rendszert elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások számára ajánljuk, amelyek telefonszolgáltatás iránti igényüket költséghatékonyan és egyszerűen szeretnék kielégíteni.

    A Covid-19 járvány sok céget kényszerített arra, hogy dolgozói otthonról, távmunkában dolgozzanak. A hibrid (irodai és home-office) működés várhatóan a pandémia elmúltával is velünk marad, így a vezetékes telefonálást kiszolgáló rendszereknek is meg kell felelniük a vállalkozások ezirányú igényének. A virtuális alközpont rugalmasan és költséghatékonyan támogatja a cégek hibrid működését.

    Ha van telefonközpontja, de már nem korszerű:

  • Kiváltásával egyszerűvé és rugalmassá teheti a központ kezelését
  • Megszabadul az elavult központ működtetési költségeitől

  • Ha még nincs központja:

  • Egyszeri, nagy összegű beruházás nélkül, havidíjas konstrukcióban tapasztalhatja meg a korszerű technológia előnyeit
  • Műszaki megvalósítás

    Az IP alapú virtuális telefonközpont felhőben, webes szolgáltatásként működik. Az online elérhető kezelőfelület segítségével könnyen tudja az elérhető funkciókat beállítani és módosítani. Az IP alapú működés révén mindegy, hogy a kollégák az irodában vagy otthonról dolgoznak.

    Rugalmasságának köszönhetően a virtuális alközpont alkalmas többféle típusú SIP protokollt használó központok egyidejű menedzselésére is. Használatával Ön teljes mértékben mentesül a bonyolult softswitch szoftverek kezelésének terhe alól. A telephelyek központjai a webes felületen keresztül egységesen konfigurálhatóvá válnak, az átlátható menürendszer biztosítja a funkciók egyszerű és gyors kezelhetőségét.

    A működéshez szükséges feltételek:

  • Szélessávú internetkapcsolat: min. 100 kbit/sec le- és feltöltési sebesség beszélgetésenként (például 5 párhuzamos beszélgetés esetén 0,5 Mbit-es internet szükséges))

  • Az IP virtuális alközpont használható

  • hagyományos analóg telefonkészülékről VoIP adapter (ATA) közbeiktatásával
  • IP asztali telefonokkal
  • számítógépre, laptopra vagy okostelefonra telepített Softphone alkalmazással
  • Árak

    Virtuális alközpont Határozatlan 12 hónap 24 hónap
    Egyszeri beüzemelési díj 0 Ft 0 Ft 0 Ft
    Havi alapdíj 5 000 Ft/hó 5 000 Ft/hó 5 000 Ft/hó
    Mellékenkénti díj 5 000 Ft/fő/hó 5 000 Ft/fő/hó 5 000 Ft/fő/hó
    A feltüntetett árak nettó árak, melyek az ÁFA-t nem tartalmazzák.