Virtuális call center

A virtuális call center segítségével hatékonyan tudja menedzselni ügyfélszolgálati csapatát. A felhő alapú havidíjas szolgáltatás segítségével a kisebb vállalkozások is gyorsan és költséghatékonyan tudják igénybe venni a legkorszerűbb call center funkcionalitást. A webes megoldás lehetővé teszi, hogy az otthonról dolgozó operátor kollégák is maximálisan részt vegyenek a munkában. A hívások hatékonysága központi kezelőfelületen egyszerűen nyomon követhető.

A virtuális call center előnyei

  • Távmunka (home-office) és irodai munkavégzés támogatása
  • Havidíjas szolgáltatás
  • Tudásszint alapú híváselosztás
  • Könnyen kezelhető webes kezelőfelület
  • Multichannel kommunikáció (telefon, e-mail, chat, sms)
  • Valós idejű statisztika a hatékonyság növelésére
  • Funkciók

  • Működés felhőszolgáltatásként
  • Bejövő és kimenő hívás kezelése
  • Multichannel – telefon, chat
  • Több behívószám egyidejű kezelése
  • IVR hangmenü
  • Webes kezelőfelület
  • Alap riportok, statisztikák
  • Bővíthető, egyedi riportok
  • Másodperc alapú hívás (kimenő hívások)
  • Távmunka (home-office) támogatása
  • Operátorok kezelése, aktuális állapotuk megjelenítése
  • Tudásszint alapú híváselosztás
  • Hívásrögzítés
  • Belehallgatás funkció
  • Könnyű bővíthetőség (operátorok száma)
  • Operátori teljesítmény statisztika
  • Softphone
  • Kiknek ajánljuk?

    Az IP virtuális call center rendszert elsősorban olyan közepes méretű vállalkozások számára ajánljuk, amelyek ügyfélszolgálati call center iránti igényüket költséghatékonyan és egyszerűen szeretnék kielégíteni.

  • Szolgáltató cégeknek, akik nagy létszámú ügyfélkört kezelnek, és a telefon mellett fontos az egyéb elektronikus csatornákon történő kommunikáció is.
  • Kereskedőknek és webshop üzemeltetőknek, akikre a rendelésekhez kapcsolódó telefonhívások, érdeklődések miatt nagy nyomás hárul.
  • Gyártó cégeknek, akik az értékesítési csapat támogatására egy hatékony call center rendszert kívánnak bevezetni.
  • Home-office munkatársakat (operátorokat) alkalmazó vállalkozásoknak, ahol alapvető igény a távoli munkavégzés monitoringja és támogatása.
  • Műszaki megvalósítás

    Az IP alapú virtuális call center felhőben, webes szolgáltatásként működik. Az IP alapú működés lehetővé teszi, hogy az operátorok otthonról is ugyanolyan hatékonyan dolgozzanak, mintha bent ülnének az irodában.

    Az operátorok kezelése, munkájuknak a nyomon követése weben elérhető kezelőfelület segítségével történik. A virtuális call center szerver oldali erőforrás-igénye a felhőben jelentkezik, így az ügyfél oldalán nem szükséges beruházás.

    A működéshez szükséges feltételek:

  • Szélessávú internetkapcsolat: min. 100 kbit/sec le- és feltöltési sebesség beszélgetésenként (például 5 párhuzamos beszélgetés esetén 0,5 Mbit-es internet szükséges)

  • Az IP call center használható

  • IP asztali telefonokkal
  • számítógépre, laptopra vagy okostelefonra telepített Softphone alkalmazással
  • Árak

    Virtuális Call Center Határozatlan 12 hónap 24 hónap
    Egyszeri beüzemelési díj 0 Ft 0 Ft 0 Ft
    Havi alapdíj 5 000 Ft/hó 5 000 Ft/hó 5 000 Ft/hó
    Munkaállomásonkénti díj 5 000 Ft/fő/hó 5 000 Ft/fő/hó 5 000 Ft/fő/hó
    A feltüntetett árak nettó árak, melyek az ÁFA-t nem tartalmazzák.